Bellen
Wij zijn te bereiken op:
(0543) 47 27 88
We zijn op maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 8.00 – 12.30 en 13.00 – 17.00 uur.
Klachtenprocedure
Bent u ontevreden over ons en wilt u een klacht indienen?
Ga naar onze klachtenprocedure
Tuchtraad Verzekeraars
De Tuchtraad Verzekeraars ziet toe op het gedrag van verzekeraars en beoordeelt klachten op basis van bindende zelfregulering van het Verbond van Verzekeraars.
In de meeste gevallen kunnen consumenten niet rechtstreeks een klacht indienen bij de Tuchtraad. Gaat het om tuchtrechtelijke kwesties, dan kan klachteninstituut Kifid de zaak doorverwijzen. De Tuchtraad bepaalt vervolgens of de klacht gegrond is en kan, indien nodig, een sanctie opleggen. Mogelijke straffen variëren van een waarschuwing of berisping.
Meer informatie? Bekijk het reglement op www.tuchtraadverzekeraars.nl.
Premiebetaling
Heeft u bij OWM Achterhoek een verzekering? Dan betaalt u ook via ons de premie voor uw verzekering(en). Er zijn enkele spelregels over de premie. U leest ze hier.
Let op, voor ander maatschappijen kunnen andere regels gelden.
Schade melden
Wij zijn te bereiken op:
(0543) 47 27 88
Bij schade kunt u contact opnemen met bovenstaand nummer.
Wilt u een schade melden en het betreft geen calamiteit, dan kunt u ook via onderstaand formulier uw schade melden.
OWM Achterhoek
Aalten
Industriestraat 1
7122 AP Aalten
(0543) 47 27 88
Plan route
Openingstijden
Op werkdagen van 8.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
OWM Achterhoek
Eibergen
JW Hagemanstraat 24
7151 AG Eibergen
(0545) 29 24 57
Plan route
Openingstijden
Op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur